rpm -bb telnet.spec na develu (fwd)

Wto, 14 Lis 2000, 14:04:28 CET

On Tue, 14 Nov 2000, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> fwd..bo z tamtej nie jestem zapisany...wiec coby nieodwalilo..
> ma ktos pomysl czego niema?
> tak btw to rpm-build nie marudzi o sed'a
> a potem przy rpm -bb wywala sed command not found

No faktycznie ale z drugiej strony sed jest wymagany przez rc-scripts
czyli wynikałoby z tego, że masz ssytem bez skryptów startowych (?).

> telnet.spec nie marudzi-requres o c++ compiler a marudzi potem ze go
> niema..

To coś nie tak. sprawdza czy jest c++ ale go wogóle nie używa. To
sprawdzanie jest do usunięcia.

> no i to cos z bsd..ale tego to ju zniewiem z ktorej storny grysc
>
> acha..to jest chroot z glibc-2.2 na kernelu 2.2.17pre20
>
> pakiety i386 generalnie z ducha (te wewnatrz chroota)

A i stąd ten brak rc-scripts. Chyba w takim razie sed-a możesz dodać do
Requires dla rpm-build.