ekwiwalent Mesa

blizbor tb670725 w ima.pl
Śro, 15 Lis 2000, 02:32:48 CET

Michal Margula wrote:

> Hejka!
>
> Ponoć XFree zawierają mesę, ale co z nagłówkami? Np. brak plików, gdzie
> byłyby zdefiniowane FXMESA*. Jak to obejść instalowac Mesę? Chcę dorzucić
> quake do PLD, więc pytam :>

Hi, jakas wzmianke o MESA w kontexcie nowych XFree znalazlem w readme do
drivera NVidii.
Nie pamietam linku, ale po otwarciu strony nvidii -> support -> drivers
-> linux drivers.
Luzno streszczajac - aby zainstalowac i skorzystac z drivera nvidii
konieczna byla
MESA. Czesc jej bibliotek byla przemianowywana, czesc linkow
redefiniowana na pliki
dostarczone w Nvidia-GLX. Doszukiwalbym sie tu analogii. (chociaz q2 i
q3atest udalo
 mi sie odpalic bez libGLU.so - widocznie nie potrzebuja).
Moze to naprowadzi Cie na trop.

Jesli moge zapytac - co moze powodowac "wieszanie sie X'ow" po
kilkudziesieciu sekundach
dzialania q3 i q3 ? Czy moze to miec zwiazek z babolami w glibc (RH7).
Co do dystrybucji - czy mozna sciagnac i uruchomic instalator PLD tak,
zeby po prostu zobaczyc
jak wyglada (ale nic nie instalowac)

pozdrawiam,
Blizbor