Perl-5.6.0

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 15 Lis 2000, 12:10:30 CET

Czy mozna zbudowac perl'a tak aby uzywal wiecej niz jednego procesora ???
Bo patrzac na moja maszyne, to perl budowany z repo zatyka mi calkiem
1-szy proc, a 2-gi lezy odlogiem..

I jeszcze jedno pytanie z tym zwiazane:
Czy istnieje mozliwosc takiej konfiguracji rpm'a, zeby na maszynie
wieloprocesorowej automatycznie wlaczal do kompilacji uzycie wielu
procesorow, a na jednoprocesorowej ja wylaczal ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}