glibc 2.2 - wrazenia cz II :)

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Czw, 16 Lis 2000, 09:30:57 CET

On Thu, 16 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czyli to jest wersja rpm-a która makro %_info dir ma zrelokowane jeszcze
> do %{_prefix}/info, a nie %{_datadir}/info (zapewne dokumentacja info
> trafiła do $RPM_BUILD_ROOT/usr/info).
nope :>

trafila do $RPM_BUILD_ROOT/usr/share/info... ale nie spakowana...
moze uda mi sie dzisiaj przeprowadzic solidniejszy upgrade wuchem
(jak sie skompiluje po upgradzie rpm-ka oczywiscie ;)

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|