rlinetd: ipv4 i ipv6 jednocześnie

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Czw, 16 Lis 2000, 11:07:58 CET

Cześć

Usiłuję uruchomić duet rlinetd+pident. Z pindent przychodzi programik
ibench, który jak się okazuje próbuje się podłączyć do pidenta po ipv6.
Aby mu to umożliwić wpisałem do /etc/sysconfig/rc-inetd.conf
family=ipv6. To niestety spowodowało, że straciłem dostęp do wszystkich
usług po ipv4. Czy jest jakiś sposób, aby rlinetd (a może jakiś inny
*inetd) udostępniał usługi jednocześnie po ipv4 i ipv6? Jedyne co mi
przychodzi do głowy, to podwójne pliki opisujące każdą z usług... czy
jest jakieś inne rozwiązanie?

A jeśli nie ma innego rozwiązanie, to może zrobić tak, aby skrypt
generujący konfigurację sam tworzył dwa wpisy, jeśli family="ipv4 ipv6"
Odrazu chciałbym zaznaczyć, że rlined nie trawi family="ipv4, ipv6" w
pliku konfiguracyjnym. Podwóje wpisy (różniące się interfejsami i ipvX)
jak najbardziej. Pozostawałaby tylko sprawa rozróżnienia które
interfejsy są ipv4 a które ipv6, żeby trafiły do odpowiednich sekcji. Co
o tym sądzicie?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--