dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Pią, 17 Lis 2000, 10:11:17 CET

On Thu, Nov 16, 2000 at 10:48:06PM +0100, Marcin Chojnowski wrote:
: Hello Lista,
:
:   OK, więc będę miał teraz deko czasu i jak obiecałem mogę wspomagać
:   produkcję dokumentacji.

Wspomagać można coś co już istnieje,
a tu trzeba by dopiero zacząć :)

:   Pewnie Rafał wie coś więcej na ten temat więc proszę o kontakt, ew
:   czy jest już jakiś zarys co trzeba napisać itd.

Tak jak już pisałem, IMHO najbardziej by się przydał
podręcznik administratora: na początek o rc-skryptach, rc-inetd, itp.
Zarysu żadnego nie ma ale też nie ma co wyważać otwartych drzwi,
tylko przyjrzeć się podręcznikom RH itp.

Jeszcze co by się mogło przydać to rozwinąć dokumentację devel,
opisać rzeczy które istnieją a nie mają dokumentacji lub jest gdzieś
w plikach tekstowych na PLD-doc (o home-etc,
o automatyce do gzipowania dokumentacji, o budowaniu z debuginfo,
o tym co jest w font-style.txt, o fix-info-dir i łataniu info ...)

Ja teraz jestem mało ,,dyspozycyjny'' i nie mam czasu
na obmyślanie koncepcji więc musisz sam (chyba że ktoś pomoże?).
Jak jakieś techniczne problemy będziesz miał to
postaram się pomóc.

Pozdrawiam,
Rafał

:
: --
: Best regards,
:  Marcin                          mailto:martii w interia.pl
:

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)