Zwalone console-tools ???

Pią, 17 Lis 2000, 16:28:54 CET

On/Dnia Fri, Nov 17, 2000 at 01:40:48PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
> Wyglada na to, ze brakuje czegos...
> Po zainstalowaniu w logach pojawia sie wpis:
>
> [] consolechars: Format: 3
> [] loadkeys: findkeymap: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> [] loadkeys: cannot open file pl1
ogólnie to polecam upgreade do wersji cvsowej jako, że dziś
władowałem kilka patchy (glibc 2.2 related).

Aha . Mi:
# rpm -q console-tools console-data
console-tools-0.3.3-8
console-data-1999.08.29-3

bez problemów ładuje/znajduje fonty/mapy przy identycznym konfigu

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]