Skopane zaleznosci.

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 1 Lis 2000, 23:50:58 CET

Dnia Wed, Nov 01, 2000 at 10:22:07PM +0100, Lukas Dobrek napisał(a):
> Niejaki blues skarzyl sie ze jak mu sie juz udalo uruchomic provizorke
> to pierwszy komunikat jaki otrzymal to:
> Czy zainstalowac rowniez powyzsze pakiety ? [(T)ak/(N)ie/(W)yjscie]: loop in prerequisite chain: procps fileutils pdksh glibc rpm glibc
>
> Nie musze dodawac ze skonczylo sie to nie najlepiej dla reszty instalacji bo pdksh zainstalowal sie gdzies
> kolo konca. podobnie fileutils.

To ja moze napisze o "mojej wizji wczesnego ostrzegania". Otóz program
gentocf (używany do generowania plików tocfile.gz) można skompilować z
opcją -DDEP_CHECK (wystarczy odkomentować jedna linie w Makefile). Wtedy
będzie on symulował instalowanie wsztstkich dostępnych pakietów (tzn. do
etapu ich szeregowania włącznie), z włączoną "gadatliwośćią" rpmlib'a.
Wtedy wystarczy przejżeć to co z siebie wypluje pod kątem słów "NO" oraz
"loop" i jeśli coś się znajdzie to na 99,9999% jest to byk w
zależnościach.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl