pine 4.30

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 6 Lis 2000, 18:00:03 CET

On Mon, 6 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> .. jest skopany TOTALNIE. Nie wiem jak można było takeigo gniota wypuścić.
> Ponoć jest na to już tona patch i szykowany jest 4.31. Jeżeli komuś będzie
> sie chciało to moze to łatać. Ja poczekam na 4.31.

No właśnie, przetestowałem wersje 4.30 i jakoś niespecjalnie zauważyłem
jakieś korzystne zmiany. Tak w ogóle wkurza mnie obsługa wątków w pine -
tak w zasadzie to wogóle jej tam nie ma..., jak również obsługa
folderów przy dużej ilośći poczty, którą się dostaje dziennie - nie
bardzo mi się podoba...
Może jakaś miła dusza podesłałaby mi jakiś sensownie spreparowany config
od mutta? :-) (na priva). Próbowałem gnusa, ale to nie to, zanim
stworze swój ~/.emacs upłynie jeszcze sporo czasu...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl