Jakby ktoś jeszcze nie zauważył ..

Pią, 10 Lis 2000, 13:41:38 CET

On Fri, 10 Nov 2000, wrobell wrote:

> Przekompilowałem pakiety python-pygtk, python-PyGreSQL oraz
> python-mxDateTime, wsio ok. Dziś w nocy wrzucę nowe wersje speców.

No to czekam. Trzebaby jeszcze posprawdzać pozostałe pakiety które maja
BuildRequires python-devel. Na pewno jest to jeszcze xchat.

Chyba wartoby przy kazji skomasować to przestawienie z tc/tk bo
przestawiniu tc/tk na 8.3 wszystko co korzysta z tkinter bezie chyba też
wymagało ponownego rekompilowania. Jezeli ktoś ma jakeiś poprawki do
tcl/tk to prosiłbym bo po południu bedę chciał sie za to wziąć.