patche rawio i crypto dla util-linux-2.10o - warunkowe budowanie

Krzysztof Szczepanski krzyszcz w silesianet.pl
Pon, 13 Lis 2000, 10:05:58 CET

On Sun, 12 Nov 2000, wrobell wrote:

> [...]
> Zmieniłem util-linux.spec, tak by można było warunkowo wyłączyć wsparcie dla:
> - kryptografii za pomocą --define 'nocrypto=1'
> - raw io za pomocą --define 'norawio=1'
>
> Od razu prośba do tych, co używają raw io, żeby przetestowali
> czy im się to buduje poprawnie.

Patch raw io na util-linux umożliwia sprawdzenie czy jądro obsługuje
urządzenia blokowe w trybie znakowym, czyli rawio. Jeśli jądro nie
obsługuje tego, wówczas nie jest budowane. Zatem opcja wyłączania wydaje
mi się zbędna. Tłumaczy to też dlaczego polecenie raw nie budowało się u
Ciebie.

Patch raw io na jądro dodałbym wcześniej, ale najpierw chciałem
przetestować. Teraz jest już w repozytorium.

Pozdrawiam,

krzyszcz

--
Krzysztof Szczepanski <krzyszcz w silesianet.pl>