Gnome

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 14 Lis 2000, 09:48:44 CET

Witam!

> Obserwacja dość ważne ale chyba rozwiazanie powinno wyglądać nieco
> inaczej. Ktoś może mieć fonty ściagne ze zdalenego xfs-a i wtedy lokalnie
> zainstalowane fonty wiszą niczym kilo kitu.
>
> Czy choć przy tym jest wypisywany gdzieś jakiś komunikat lub coś koło tego
> ?

Niestety nie ma komunikatu, w strace znalazłem tylko kilka linijek przed
memory fault odwołanie do czcionki adobe-helvetica-bold, oraz
przypomniałem sobie, że na ekranie tytułowym CC nie ma polskich liter,
doinstalowałęm fonty i poszło. Może zaaplikować patcha na CC aby się do
ludzkich czcionek odowływał? Rozwiązało by to porblem braku PL literek na
powitalnym ekranie tegoż ustrojstwa.

                                                   Pozdrawiam
                                                     Artur