ISO i bootkietka

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 14 Lis 2000, 22:16:45 CET

Wiec tak: do skompletowania bootkietki brakuje mi w tej chwili jednej
acz dosc istotnej rzeczy. Busybox w najnowszej wersji jest _nieco_
skopany, tzn. nie potrafi rozpakowywać plików tworzonych gnu-tarem
selektywnie - zawsze rozpakowuje cale archiwum. Z tego powodu
niemozliwe jest np. wrzucanie do ramdysku pojednyczych modulow do eth.

Jesli ktos znajdzie chwilke czasu - busybox 0.47 albo 048pre z ichniego
CVSa (0.47 do zgrania z FM), i poprawic to w zrodlach. Z tego co
zauwazylem to prowizoryczna lata to bedzie skopiowanie odpowiedniego
istenijacego kawalka i wstawienie jego kopii w innym miejscu kodu.

Mi niestety w tej chwili zajecia biezace nie pozwalaja sie na
skoncentrowanie na tym jednym duperelu, a jak to bedzie gotowe to
reszta to jest kwestia godziny, natomiast bez tego nawet nie mam jak
sprawdzac czy to dziala...

Jesli ktos sie podejmie to prosze o info.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...