misiek: SPECS rpm.spec

Czw, 16 Lis 2000, 02:46:49 CET

On Thu, 16 Nov 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Bede gryzl. Nie db1 tylko db3...

Binarne pakiety jakie się pogenerowały są zależne od db1. Chodzi o
rpm-utils.
Nie sprawdzałem jeszcze czy rpm (/bin/rpm) nadal jest linkowany statycznie
z db1 i db3. Potencjalnie powinien ze względu na to żbey umożliwiać
przejście ze starszego formatu bazy (kto wie czy nie byłoby dobrze gdyby
było jakieś zewnętrzne narzędzie do konwersji formatu bazy).

Tak czy inaczej 4.0-2 widać że bezie musiał sie pojawić ASAP.