rlinetd: ipv4 i ipv6 jednocześnie

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Czw, 16 Lis 2000, 14:05:47 CET

On/Dnia Thu, Nov 16, 2000 at 12:41:24PM +0100, Jacek Konieczny wrote/napisał(a)
> FAMILY=ipv6 oznacza ipv4+ipv6.
sprecyzuję to odrobinę:
FAMILY= (pusto)	- odpala serwis o ile to możliwe via IPv6 socket, a jeśli nie możliwe
                  (nie ma v6 w jajku etc) to odpali via IPv4 socket
FAMILY=ipv6	- odpala _zawsze_ via socket IPv6 tak więc jeśli nie ma v6 w jajku
		  to będzie klapa (dlatego też najlepiej używać wersji 1) -- pusto).
FAMILY=ipv4	- to zawsze odpala via IPv4 socket

> Niestety nie da się (mnie się nie udało)
> uruchomić serwisu tylko na ipv6.
well _jeszcze_ się nie da. Nowy draft przewiduje taką możliwość ale jak na razie
linux nie implementuje tego cuda.

> Właśnie uruchamiałem oidentd(IPv4,maskarada)+pidentd(IPv6) i jedynym
> rozwiązaniem okazało się wpisanie wszystkich potrzebnych adresów do
> "INTERFACE=".
no na razie inaczej się nie da.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]