Problem z kompilacją glade

Czw, 16 Lis 2000, 23:27:25 CET

On 16 Nov 2000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> gcc -O2 -march=i686 -Wall -s -o glade debug.o editor.o gbwidget.o glade_widget_data.o gbsource.o glade.o glade_clipboard.o glade_gnome.o glade_gnomelib.o glade_gnomedblib.o glade_gtk12lib.o glade_keys_dialog.o glade_menu_editor.o glade_palette.o glade_plugin.o glade_project.o glade_project_options.o glade_project_view.o glade_project_window.o keys.o load.o main.o palette.o property.o save.o source.o source_os2.o styles.o tree.o utils.o gbwidgets/libgbwidgets.a gnome/libgnomewidgets.a -rdynamic -L/usr/X11R6/lib -L/usr/lib -lbonobo -lgnomeui -lart_lgpl -lgdk_imlib -lSM -lICE -lgnome -lgnomesupport -lesd -laudiofile -ldb3 -lgdk_pixbuf -ltiff -ljpeg -lpng -lgtk -lgdk -lgmodule -ldl -lXi -lXext -lX11 -loaf -lORBitCosNaming -lORBit -lIIOP -lORBitutil -lglib -lm -lbonobox -lxml -lz
> [...]

Zapuściłem sobie kontrolnie przebudowanei glade i mam ten sam błąd.
na razie nie mam pojęcie o co chodzi.
Zapewn wynika to ze zmian jakie w miedzyczasie zostały wykonane w
bibliotekach z jakich korzysta glade. Wydaje mi się, ze w tym wyapdku
można pisać bezposrednio do maintainera żeby spróbiwał coś z tym zrobić
(prawdopodobnie bedzie potrzeba wypuścić nową wersję).