PLD a AMD

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 17 Lis 2000, 15:34:54 CET

>  Pytanie stricte techniczne, bo zamierzam to przetestowac w mniej lub
> bardziej bliskiej przyszlosci. Jak oceniacie szanse na odpalenie PLD na AMD
> Duron?

Pracuje na co dzien na duronie, smiga swietnie, plyta Abit kt7 + duron 600 w 950. Jedynie jaki mam problem to karta dziwekowa DIamond MX300, niestety nie ma do niej dobrych sterownikow, w windzie wsio smiga ale deko stare drajwy pod linuxa wymiekaja i efekt mam taki ze po krotkim czasie sluchania mp3 mam linuxa do resetu.
Czeka mnie przesiadka na SB Live bo wszelakie sztuczki nic nie pomogly. Aureal zbankrutowal a kupil go Creativ wiec ... raczej nie ma co liczyc na poprawione drajwery.

Przy okazji zapytam czy ktos sie bawil z wlaczaniem trybu UDMA pry czipsecie VIA bo u mnie wsio smiga ale tylko DMA, jest wiele opisow apropo HT* ale nic niewiele na temat VIA.

Martii