libpng i mmx

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 18 Lis 2000, 12:15:10 CET

On Fri, Nov 17, 2000 at 06:36:47PM +0100, Bartek Szady wrote:

> Sprawdza, tylko nie za pomocą /proc/cpuinfo a własnym kodem

> Wrzucę do cvs wersję z włączonym MMX dla procesorów >=i586.
> Na i386 włączanie MMX raczej nie ma sensu chyba że istnieje jakieś 386 z
> MMX.

Ja wypalam sobie płytki tylko z i386 mimo, że np. w domu mam K6-II. Po
prostu nie chcę mieć niespodzianek typu: ide do klienta zainstalować
Linuxa, a tam jest tylko i486 no i klapa.
i386 powinno być czymś co chodzi na wszystkich architekturach, ale nie
musi być względem innych poobcinane. Wystarczy że jest inaczej
zoptymalizowane.

Pozdrowienia,
        Jacek