glibc 2.2 i jajko 2.4.0 test ilestam

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Sob, 18 Lis 2000, 13:13:20 CET

On/Dnia Fri, Nov 17, 2000 at 11:23:41PM +0100, Artur Flinta wrote/napisał(a)

> Niestety mam nonstop, zarowno na slrnpull jak i cvs, moze to, ze modemu
> uzywam ma cos do tego (eeee... chyba nie)
Nie ma znaczenia. To był bug w getaddrinfo. Na ftp.pld.org.pl w  /test
leży już (na 100% dla i586) glibc 2.2 release 4, który zawiera odpowiednią
poprawkę.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]