call for kernel 2.2.18pre

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 21 Lis 2000, 13:37:05 CET

On Tue, 21 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mam nadzieję w takim razie że poszykojesz także jakieś narzędzia do TV :)
poki co to tv niestety u mnie nie chodzi na kompie (brak kabelka
antenowego :>) ale zalezy mi na radio, ktorego niestety z poprzednia
wersja odpalic mi sie nie udalo... moze ta cos wyjasni...

tak przy okazji, jakby mial ktos doswiadczenie z pixelview z radiem
(tuner philipsa) i podeslal rozwiazanie na zmuszenie tejze karty
do pracy radia pod linuxem... bylbym dzwieczny za informacje

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|