bttv

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 22 Lis 2000, 14:28:25 CET

On Tue, Nov 21, 2000 at 03:08:49PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Własnie ropakowałem sobie 2.4.0-test11. Tam już wszystko ładnie jest
> pointegrowane i dodane jeszcze parę nowych.
> Powoli trzaba bedzie sie przygotowywać do przejscia na 2.4. To juz tylko
> kwestia czasu raczej. Jeżeli juz to chyba lepiej byłoby spróbować zrobić
> backport tego co jest w 2.4 (tak mi się wydaje).
Ale niech jeszcze przez jakiś (jak najdłuższy) czas kernel-2.2.x
zostanie przynajmniej w "supported". Przy przechodzeniu z 2.0 na 2.2
mogliśmy powiedzieć "teraz tylko 2.2", bo starsze kernele nie pasowały
do naszych założeń (IPv6 itp). Teraz możemy supportować dwie wersje
równolegle.

Pozdrowienia,
        Jacek