rpm 4.0

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 22 Lis 2000, 21:34:05 CET

środa 22/11/2000 21:16:56, Tomasz Kłoczko:

> ??? to to gdzieś tu za tym jest ukryty jakiś robaj byka lub innego barana
> skoro taka niejawna zależnosć istnieje :>
> Namierzył któś coś wiecej niż ogon tego zwierza ?

Właśnie się na to nadziałem, ktoś się za bardzo przejął
modularyzacją ;-)

$ grep rebuilddb /usr/lib/rpm/rpmpopt-4.0
rpm     exec --rebuilddb        rpmdb --rebuilddb

$ whereis rpmdb
rpmdb: /usr/bin/rpmdb

$ rpm -qf /usr/bin/rpmdb
rpm-utils-4.0-1

$ file /usr/bin/rpmdb
/usr/bin/rpmdb: symbolic link to ../lib/rpm/rpmdb

$ rpm -qf /usr/lib/rpm/rpmdb
rpm-build-4.0-1