Warunkowe budowanie

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 23 Lis 2000, 17:38:01 CET

środa 22/11/2000 22:44:39, Tomasz Kłoczko:

> Paweł możesz wytłumaczyć po krótce dlaczego tak, a nie inaczje i w czym
> przeszkadza to co jest obecnie ?

Obecny schemat nie pozwala:
a) określić jednoznacznie czy jest to "FEATURA", czy tylko jakieś
   tam pomocnicze makro (myślę o wyłuskiwaniu tego ze speca automatem).

b) zdefiniować sobie zestaw makr per pakiet w .rpmmacros (takim "sound"
   czy "ipv6" może zostać oznaczonych kilka pakietów).

Kilka pakietów (apacz, perl, postgres, mysql) buduję lokalnie z innymi
ustawieniami, wrzucienie ich do .rpmmacros pozwoli choć trochę o nich
zapomnieć.

Dlaczego tak, a nie inaczej...? Hm, wydaje mi się to najprostsze.
A poptowy alias tylko to opakowywuje dając funkcjonalność ./configure:

$ rpm --bcond <spec>
$ rpm -bb <spec> --define '<bcond_X> 1'

Paweł