PLD a Hewlett Packard

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 24 Lis 2000, 14:29:19 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> Nieskojarzyłem że chodzi o parisca. Dopiero Wojtek uświadomił mi to w
> osobnym liście :)
>
> Tak czy inaczje może to być ciężkie choć nadal nie jest to niewykonalne :)

"Pozywiom, uwidim." jak to czasami mawiaja.
W chwili obecnej stoi sobie toto u mnie na szafce i sie nudzi.
Jednak jest to dosc mala zabawka 16MB RAM/512MB HDD
Pisze wlasnie pismo o RAM i dysk do dziekana.
Jak sie uda to postaram sie postawic na tym builder dla PLD.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}