perl-PDL i perl 5.6

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 25 Lis 2000, 14:24:51 CET

On Sat, 25 Nov 2000, Artur Frysiak wrote:

> Na 5.6 się ładnie kompiluje teraz PDL ale za to gimp już się nie kompiluje
> (standardowy problem z croakiem). Może uda mi się coś wymodzić.

Hmmm ????
gimp-1.1.29 poszedl jak huragan.... ale z wylaczonym perl'em
Bo dotad perl-PDL nie dzialalo.

Zaraz zassam perl-PDL'a i sprobuje...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}