A w RH6.2 mają ładnie...

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk mk167280 w zodiac.mimuw.edu.pl
Sob, 25 Lis 2000, 10:31:02 CET

24 Nov 2000 20:39:29 GMT, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak w knm.org.pl> pisze:

> Pakiet gtk-engines w RH6.2 ma mnóstwo themesów. W RH7 jest mniej
> (wnioskując po fizycznym rozmiarze pakietu). W PLD jest jeszcze mniej.

Z zainstalowanymi gtk-engines z RH6.2 (i dodanym symlinkiem
/usr/share/themes -> ../X11R6/share/themes) nie widać żadnych bitmap
w tych motywach. Tylko kolory są - brzydko. Nie wiem dlaczego...

Do typów MIME są w naszym Gnomie przypisane jakieś ikony (nie te
z gmc), ale w gmc ich nie widać dopóki każdej z osobna się nie ustawi
jeszcze raz. Też nie wiem dlaczego. A w ogóle te z gmc są ładniejsze
i funkcjonalne (większość to obrazek sugerujący rodzaj pliku i napis
wyjaśniający konkrety).

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/