PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 25 Lis 2000, 17:51:49 CET

Hmmmm,
Jak na razie podmienilem
glibc, iconv, locatedb-src, rpm-*.
Zobaczymy, co z tego wyjdzie...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}