Screen

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 27 Lis 2000, 00:01:40 CET

On Sat, 25 Nov 2000, Michal Margula wrote:

> to może bochs + vmware?
> właśnie używął ktoś bochsa?

Kedyś dawno. Za czasów Vmvare-1.0 beta-coś.

> może ma mniejsze wymagania niż vmware?

Wymagania miał ZTCP mniejsze (vmware mi się pultało że za słaba maszyna).
Ale chodziło wolniej.

Tak BTW, to ktoś odpalił skutecznie Vmvare-2.0 kod jajkiem 2.4 i X-ami 4.0 ?
Bo mi się odpala, ale w DOS-sie są problemy z emm386, windozy się nie
instalują, novell też nie łazi.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.