[PILNE] Czy mamy co? do nagrywania d?wi?ku (ALSA!)

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pon, 27 Lis 2000, 21:36:54 CET

On Mon, Nov 27, 2000 at 08:46:06PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Mam pytanie jak w subj. Mam zainstalowaną ALSE i za chwilę będę musiał
> coś nagrać. Czy mamy jakieś pakiety którymi mogę się posłużyć? I coś,
> czym później będę mógł pracować nad tymi plikami.
ecasound - nagrywanie, przetwarzanie, konwersja

GUI do niego to qtecasound - trzeba dorobić pakiet (ale wolę z palca parametry
wklepywać do ecasounda)

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>