PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Wto, 28 Lis 2000, 01:31:26 CET

dnia Sun, Nov 26, 2000 at 11:19:58AM +0100, Jacek Konieczny napisal(a):

> Ale np. zestaw pakietów na FTP nie działa ze sobą. Nie każdy jest w
> stanie dojść do tego czemu.
:(

> A wcześniej twierdziłeś, że do stable nam baaardzo daleko..

nie twierdzilem ze do stable daleko, tylko nie widze sensu wypuszczania
'oficjalnego stable', ja tam sie nie znam ale imho to dokladanie sobie
roboty i z tego co widze wystarczyloby rekompilowac _wszystkie_ pakiety
src.rpm z ftp w jednym srodowisku tak zeby sie nie rozjechaly zaleznosci i
byloby stable.. no dobra moze nie calkiem ale juz frozen na pewno ;)

pozdro
newrom
--
                              Roman Niewiarowski