RPM

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 29 Lis 2000, 08:17:35 CET

[poniedziałek, 27 listopad 2000], Artur Flinta napisał(a):

> Mam binarny pakiet rpm z kompilatorem ady (GNAT). Jednak nie dokońca jest
> on zgodny z układem katalogów w PLD (bo to dla RedHata jakiegoś). Aby
> wszystko było tak jak należy chciałbym go przepakować. Pakiet źródłowy nie
> jest dostępny, podobnie jak sam kod źródłowy.

A zaglądałeś pod adres: ftp://cs.nyu.edu/pub/gnat
Tam znajduje się wersja źródłowa, dokumentacja oraz wersja binarna tego
kompilatora.  Należy sprawdzić jedynie licencję, bo jak to w USA firmy
komercyjne dorwały się do tego kompilatora i robią na tym kasę
(patrz: http://www.gnat.com).

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl