OT: LDAP

Blizbor tb670725 w ima.pl
Śro, 29 Lis 2000, 15:16:47 CET

At 11/28/00 11:30 AM, you wrote:

>Poza tym, powinno to wyl±dowaæ w innym pakiecie, bo zarz±dzanie
>u¿ytkownikami nie jest jedynym, ani g³ównym przeznaczeniem LDAP.

Zgaduje: nss_ldap ?
No dobra - zagladalem do (cz) kapelusza. ... tam tak jest.
W nsswitch.conf:
passwd files ldap

W sumie uruchomienie samego autoryzowania uzytkownikow po LDAP
nie jest trudne. Moglbym to zrobic ale nie wczesniej niz za 7-10 dni.
Po prostu nie mam czasu ostatnio nawet na spanie. Jakies wprowadzenie
do tematu jest na
 http://www.redhat.com/support/manuals/RHL-7-Manual/ref-guide/ch-ldap.html

Pozdrawiam,
Blizbor