Wsparcie do SPX

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 29 Lis 2000, 20:50:44 CET

On Wed, 29 Nov 2000, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!
>
> Jak wyglada sprawa wsparcia dla protokolu SPX w jadrze z PLD? (bo ze jadro
> z PLD niekoniecznie odpowiada jadru Linusa to wiem ;) ).
> Dla niezorientowanych: SPX to dla protokolu IPX to samo co TCP dla IP.
Kiedys cos bylo u Caldery...

> Dokladnie chodzi mi o wspolprace z bazami Btrieve "spod" dosemu. Ktos to
> moze juz cwiczyl?
Ale dosemu mozna skonfigurowac tak, by obsluga IPX byla na poziomie dosemu
a nie linuxa (wirtulany ethernet). Mnie nawet rconsole tak chodzi...

M.

PS. Ciekawe gdzie i do czego tego potrzebujesz :/

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-