openldap, db3 i libnss_db a może glibc :-)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 2 Paź 2000, 15:43:36 CEST

On Mon, Oct 02, 2000 at 03:32:09PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> A jak tam getnameinfo? Bo oprócz tego to nie widzę przeciwwskazań :)

Z getnameinfo jest problem. Opisałem go na libc-alpha. Drepper nie chce mie
posłuchać :-(.
Rozwiązanie: przekompilować wszystko co korzysta z getnameinfo.

Pozdrawiam
PS: Liste (niekompletną :-) ) przedstawię później.
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/