Kiedy nowe obrazy ISO ?

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 4 Paź 2000, 10:13:05 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Pytanie jak w subj.
> Nie mam w domu sieci, wiec nie mam mozliwosci latwego postawienia L.
> A z tego co pisal Tomek, to nowa wersja powinna miec juz rpm 3.0.5
> i pare innych nowinek.
obrazy powinny się generować codziennie w nocy. U mnie na fripie
wszystko chodzi ok, więc najprawdopodobniej (jeśli obrazy są stare)
szwankuje rsync po ssh z fripa na mera... Zaraz obejrzę.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...