Kiedy nowe obrazy ISO ?

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 4 Paź 2000, 10:21:20 CEST

GRRRRRRRRRRRRRRRR..................

<mode="komiks">
[kwiatuszek]
A jaki jest adres tej maszyny ??
[koniczynka]

Pozdrawiam.
						Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}