Pytania o kernel 2.2.17-3 i modularnosc tegoz

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Śro, 4 Paź 2000, 11:16:40 CEST

Przepraszam za glupie pytania, ale:
1. Czy w 2.2.17-3 (pakiet rpm z i686) jest wkompilowany w jadro ext2 czy
tylko jako modul?
2. Mam wszystkie partycje na ext2, jedna na reiserfs. Jak wskazac w
/etc/modules.conf ktory modul ladowac do ktorej partycji?
3. Mam kontoler IDE HPT366 Udma/66. Mam nadzieje, ze w kernelu jest
wkompilowany sterownik? Czy musze przekompilowac kernel?
4. Jakie sa wszystkie opcje dla modulu 3c509 (nie ma opisu w
/usr/src/linux/Documentation), zwlaszcza ta mowiaca o typie zlacza - mam
AUI i musze o tym fakcie zawiadomic kernel.
5. Mam dwie karty zgodne z NE2000-PCI. Zalezy mi, zeby kernel zawsze
jedna wykrywal jako eth0, druga jako eth1. Czy jak przejde na sterowniki w
modulach, to tak bedzie?

 Pozdrawiam,

Romek

--