zabezpieczenia.

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 5 Paź 2000, 15:11:18 CEST

Witam!

Mam następujące problemy dotyczące PLD (dla większości zapewne błache):

1) Jak zezwolić jakiemuś userowi na zrobienu su na root'a (bo mi cały czas
wywala, że złe hasło.

2) Jak zezwolić komuś z zewnątrz na telnet do mojej maszyny.

3) Jak zezwolić komuś na dostęp do serwera pocztowego znajdującego się
na moim komputerze (wywala błąd połączenia, a lokalnie działa doskonale).

Zapewne to podstawy, ale niestety takie braki wyszły mi w ostatnich
dniach. Czy to jest cecha PLD, że wszystkie takie serwisy są na dzieńdobry
blokowane?

Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
                                    Pozdrawiam
                                      Artur