zabezpieczenia.

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 5 Paź 2000, 19:15:50 CEST

Witam!

> Przyjzyj sie konfigurcji PAM-a dla su - w domyslnej konfiguracji
> jest bodajze wymagane by uzytkownik nalezal do grupy wheel
> (mozna albo go dodac do tej grupy albo zmodyfikowac konfiguracje pama
> dla su)

Przyjżałem się /etc/pam.d/su - i nic ciekawego nie widziałem (moja wiedza
zbyt uboga jest), natmiast dokonałem małego wpisu do /etc/group:

wheel::10:root,aflinta

gdzie ten ostatni to user (czyli ja :)) ) który próbuje zrobić su na
root'a. Niestety dalej to nie działa i wywala: su: niepoprawne hasło.
:(

Co robić?

                                          Pozdrawiam
                                            Artur