Co się dzieje z listą?

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pią, 6 Paź 2000, 11:24:36 CEST

On czw, paź 05, 2000 at 07:26:36 +0200, Artur Flinta wrote:
> Witam!
>
> Ostatniop zaszły jakieś dziwne zmiany na pld-list w pld.org.pl, przedtem
> dawałem w pine reply na każdy list z listy dyskusyjnej i automagicznie
> adresowany był na całą grupę. Teraz adresuje go tylko do nadawcy? Czy da
> się coś z tym zrobić?

da sie, chociaz nie jest to zgodne z idealem listservera,
poniewaz jezeli ktos zobie zalozy autorespondera,
to lista sie moze zapetlic, a przynajmniej zostaniemy
troche przyspamowani.

prosze o dyskusje, jesli PT listowicze zdecyduja
sie na podobne ryzyko, od razu wprowadzam
odpowiednie naglowki.

prosze jednak zauwazyc, ze zamiast przyciskac
'r' mozna przycisnac 'g' (group reply) -
wystarczy sie jedynie przyzwyczaic.

--
serek ----------> http://metalab.unc.edu/ser/
popieraj całkowitą wolność słowa w internecie