solidpop3d i SSL

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pon, 9 Paź 2000, 20:10:03 CEST

Witka,

solidpop3d obsluguje polaczenie kodowane na porcie 995 (standartowo),
ucieszylo mnie to ;) Ale jak sie zaraz okazalo nie dziala bo:  brakuje
sertyfikatow dla tegoz demona (wiem ze mozna wygenerowac samemu ale ja
chce to uzywac sam i jeszcze pare osob i nie potrzeba mi jakiegos
specjalnego certyfikatu)

Jesli ktos wie jak wygenerowac, chetnie poczytam. Mam nadzieje ze
nastepna wersja spop3d bedzie miala jakies domyslne certyfikaty ;)

I bedzie mozna przynajmniej sobie potestowac takie polaczenie.

Martii

Latwy dostep, przyjazna nawigacja, 12 MB pojemnosci.
Pewna i bezpieczna poczta na lata. http://poczta.interia.pl