Ehhh... crash, boom, bang znowu :(

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 14 Paź 2000, 13:22:45 CEST

On Sat, 14 Oct 2000, [ISO-8859-2] Tomasz K³oczko wrote:

> Je¿eli tylko uleg³y uszkodzeniu superbloki to pomaga "mkfs2fs -S" (np. jak
> przez przypadek potraktuje sie wolumen ext2 za pomoc± mkswap).

Zostal mi podrzucony pomysl z dd, Dd czyta po 512 bajtow i sprawdza to za
pomoca file. Przelecial juz 750 kb dysku i nic nie znalaz. Czyzby ta
metoda sie nie sprawdzala? Na poczatku aktualnie mam partycje ext2 i
powinien ja chyba odnalezc... A mkfs2fs -S nie pomoze, bo na razie nie
wiem gdzie jest ta partycja :(

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer