baggins: SPECS iputils.spec

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Wto, 10 Paź 2000, 17:06:41 CEST

[poniedziałek, 09 październik 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> OK. W takim razie Ankowego opinga nie należy ruszać bo ś^Hnieładnie
> pachnie :>
ja tam nie widzę problemu ...:
main(int argc, char **argv)
{
        struct hostent *hp;
        struct sockaddr_in *to = NULL;
        int i;
        int ch, hold, packlen, preload;
        int socket_errno;
        u_char *datap, *packet;
        char *target, hnamebuf[MAXHOSTNAMELEN];
        u_char ttl, loop;
        struct iovec iov;
        char rspace[3 + 4 * NROUTES + 1];       /* record route space */

        icmp_sock = socket(AF_INET, SOCK_RAW, IPPROTO_ICMP);
        socket_errno = errno;

        uid = getuid();
        setuid(uid);

no i co z tego że sobie bufor można przepełnić ?

> No to w kilku dystrybucjach jest dziura jak stąd do Wa-wy :>
eee

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/ipv6/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]    http://www.pld.org.pl/