Do przebudowy :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 10 Paź 2000, 21:08:05 CEST

Heja

Do przebudowy jak na razie libglade i glade, bo krzyczą o gnome print, które
mamy nowe już. Dodatkowo prosiłbym o wybudowanie do test siag i evolution.
Chętnie też obejrze lincity (w końcu trzeba się jakoś rozerwać, nie? :>).
Dalej - czy możliwe jest zbudowanie już koffice? Siag trochę mnie zawiódł,
więc do nowej wersji będę go traktował raczej jako zabawkę a nie coś
poważnego.

Dalej do przebudowy nadaje się bzflag, bo wymaga Mesy...

--------------------------

Dalej (sorki, że tak wszystko w jednym mailu):
gnome-print
##################################################
/usr/share/fonts/fontmap

** WARNING **: Warning: the Times font was not found. Printing is unlikely
to work unless basic fonts are installed. Please see:

http://www.levien.com/gnome/font-install.html

for more information.
/sbin/ldconfig: warning: can't open var/tmp/rpm-tmp.43511 (To nie jest
katalog), skipping
/sbin/ldconfig: warning: can't open 1 (Nie ma takiego pliku ani katalogu),
skipping

---------------------------

Dalej. Są problemy z wine i kernelem z rpma. Wine krzyczy, że kernel został
prawdopodobnie spaczowany i odmawia dalszej pracy. Teraz po kilkunastu
upgradach ciężko mi dojść co u mnie poszło bo mam kernel swój własny, a wine
daje segmentation fault.

---------------------------

Co do propozycji - przydałaby się nam jakaś niskozasobożerna przeglądarka
pod Xy - ktoś ma jakieś propozycje?

---------------------------

Czy już wybieraczkoinstalator jest gotów? Czy mamy już może to w rpmie?
freshrpms zaczyna mnie drażnic :>

---------------------------

Jakie wrażenia z nowym PPP? Czy mogę zrobić upgrade w domq i na hostach
produkcyjnych?

mephisto rpmy~# rpm -Uhv p*
Naruszenie ochrony pamięci

.... nowy rpm. więc chyba na dzisiaj koniec zabawy i Wam więcej nie potruję
:>

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer