Wrażenia z instalacji

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 12 Paź 2000, 10:48:02 CEST

> Wybrałem instalację minimalną wychodząc z założenia, że jak już się
> system podniesie to sobie doinstaluję co będę chciał. Trochę się
> zdziwiłem widząc że taka instalacja nie zawiera jądra. Drugi raz
> zdziwiłem się przy próbie ustawienia hasła dla roota. Nie udało się.
> Okazało się, że brakuje pliku "/etc/shadow". Zaskoczył mnie także brak
> rpm.

To ciekawe. Instalwoam juz pare razy PLD.
Zawsze wybieram minimal. NP. wczotaj insatalowam z iso chyba
datowane na 14 lub 17 wrzesnia i poza malymi potknieciami
wszystko bylo OK.
To male potkniecie to oczywasci zle skompilowane jadro ktore szuka
maodolow w /lib/modules/2.2.16-RAID a takiedo linku nuie ma.
Poz tym wszystko bylo OK.

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'