Ponad 700MB obraz iso SRPMS, supported SRPMS ?

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 13 Paź 2000, 13:56:31 CEST

On Fri, 13 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba trzeba bedzie zaczęć to jakoś dzielić.

> Źródła XF 3.3.6 są w repo (co prawda nie ma tam już źródłowych tarów ale
> są wszystkie inne pliki). Zresztą te binarki zdaje się, że juz są nie do
> użytku.

CZemu nie do uzytku ????
Znam maszyny, ktore z XF4.0 nie dzialaja inaczej niz w 320x200 :(
i tam XF3.3.X sa niezastapione.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}