Ponad 700MB obraz iso SRPMS, supported SRPMS ?

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 13 Paź 2000, 16:56:14 CEST

On Fri, 13 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba trzeba bedzie zaczęć to jakoś dzielić.

> Źródła XF 3.3.6 są w repo (co prawda nie ma tam już źródłowych tarów ale
> są wszystkie inne pliki). Zresztą te binarki zdaje się, że juz są nie do
> użytku.
hmm to czemu moje Xy dzialaja?;)
te binarki dzialaja..tylko ze pare innych zeczy przekompilowanych w
srodowisku Xfree-4 potem nie dziala z xfree3

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover