hmmm nowe ISO i686

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 13 Paź 2000, 18:13:49 CEST

Witka ;)

Ucieszyly mnie nowe iso ale:

Niestety iso datowane na wczoraj ma problemy z instalacja, nie ma
wkompilowanej obslugi iso9660 w zwiazku z czym nijak nie daje sie
podmonotwac CDROM'a, udalo mi sie to zrobic stosujac inne jadro.
Obraz dyskietki zachowuje sie tak samo.

druga sprawa to polecenie depmod -a w chrootowym
srodowisku daje liste (chyba dla wszystkich modulow) unresolved symbol
in module itd.

Powoduje to ze wspaniale dynamiczne ladowanie sterownikow do odpalanie
root fs niestety wywala sie na starcie. Czyli moja walka z
pomnienianiem jadra aby zainstalowac PLD byla na marne chyba.

Martii

Konkurs "wwweekend w Zurichu"
Nagrody: weekend w 4-gwiazdkowym hotelu w Zurichu dla 2 osób, 100 zegarków
szwajcarskich Swatch. Kliknij !!!
www.zurich.pl/konkurs