Butkietka...

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Nie, 15 Paź 2000, 23:44:58 CEST

Hej!

Po wlozeniu nowego(starego...) dysku ochoczo przystapilem do instalacji
PLD z rpm-ow ze starego L+. Zaopatrzylem sie wczesniej w butkietkie z
url-u podawanego kiedys na liscie. Wsyztsko OK, "howto" na dyskietce
bardzo dobrze napisane, ale klopoty pojawily sie z poleceniem addpkg,
mianowicie nie mialem tych pakietow! popatrzylem na cedeku -
rzeczywiscie, madra butkietka, tu ich nie ma(na dyskeitce nie szukalem.
POWINIENEM???). wszedlem do netu, szukam na cvs-ie, sa jakies katalogi,
co by mogly sluszyc na te moduly, ale nie wiem:

 - czy mam to skompilowac i skapowac do <nazwa-modulu>-pkg.tar.gz?
 - jaka ma byc struktura lokacji z pakietami? gdzie(pod jaka sciezka)
instalator ich szuka?
 - czy sa gdzies gotowe img z tymi dodatkami(ww. pakiety i moze jakies
moduly do jadra)?

I jeszcze jedno. Czy jest szansa na support dla CDkow na portcie
rownoleglym? Wiem, ze juz sie zaczyna "koncert zyczen do butkietki", ale
mi by ulatwilo zycie :) Bo inaczej musialbym kombinowac z ciagnieciem
wszytskiego z duzeggo kompa kablem szeregowym, a nie wiem jak sie za to
zabrac :(

Sorry za zawracanie gitary!

Maciek