Kilka uwag co do aktualnego iso 586 - ważne

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pon, 16 Paź 2000, 13:58:56 CEST

On Sun, 15 Oct 2000, Michal Margula wrote:
> loop in prereq dla:  bonobo glibc rpm glibc oraz procps fileutils pdksh
> glibc rpm glibc.
> Dalej - w ogóle nic o tym nie pisze installer. Trzeba nawciskać jakieś
> losowe klawisze aby wypluł coś na ekran. Po tym instalacja niestety się
> sypie, bo co chwila błędy w uruchamianiu skryptów. Dodatkowo krzyczy o brak
> grup, np. disk. Ale to chyba związane z powyższym.
> To są sprawy pilne. Teraz moje propozycje do prowizorki:
czy to przypadkiem nie jest jakaś _wybitnie_ stara wersja
płytki/pakietów? Te błędy zostały polikwidowane bodajże jeszcze przed/w
trakcie wakacji.

> * robienie swego rodzaju cache zależności - na p133 generuje się to dobre
>   kilka minut :( - w RH dawno temu na 486 to był błysk...
j.w.

> * brak mi jakiegoś status indicator - niech pokazuje, że coś  robi, bo jak
>   się znowu pojawi loop in prereq to nie będzie wiadomo czy coś myśli czy
>   zwisł
j.w.

> * przydałaby się możliwość zaciągania z FTP coinst.rpm, więc wszystkie
>   linuxy mógłbym mieć tak samo zainstalowane nie zapychając sieci
jest

> * ostatnim szczególikiem jest brak możliwości dopisania kilku katalogów jako
>   źródła rpmów - np dodatkowo /src/PLD/test - chyba wiecie o co mi chodzi?
> :)))
a to do Pawła Kołodzieja (pawelk w pld.org.pl) - mi też tego brakuje.
Ponadto możliwość instalacji po kolei (np. z kilku płyt).
Tylko do przemyślenia są sprawy z konfliktami nazw w pakietach, łączny
spis wszystkich pakietów itd..

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...